Veelgestelde vragen
Nieuwe CV Ketel
- Hoe lang gaat een CV-ketel mee?
- Wat is het verschil tussen VR- en een HR-ketel?
- Kan ik op meerdere plekken warm water krijgen met mijn CV-ketel?
- Vul de ketelkiezer in en krijg direct advies!
- Mijn CV-ketel is kapot. Hoe snel kan ik een nieuwe laten installeren?
- Kan ik eerst een offerte ontvangen?
- Hoe bestel ik een nieuwe CV-ketel bij GreeOn?
CV ketel onderhoud
- Wat is het verschil tussen onderhoud en service?
- Waarom heeft een CV-ketel onderhoud nodig?
- Wat zit er in mijn GreeOn service abonnement?
- Wanneer ik een storing heb, word ik dan dezelfde dag geholpen?
- Kan ik zelf onderhoud aan mijn CV-ketel uitvoeren?
- Komt er bij storing ook ‘s avonds of in het weekend een monteur langs?
- Hoe moet ik mijn cv-ketel bijvullen?
- Hoe moet ik mijn cv-ketel ontluchten?
- Hoe vaak moet ik mijn cv-ketel laten controleren?
CV ketel storingen
- Mijn CV-ketel of kamerthermostaat geeft aan dat er een storing is. Wat kan ik doen?
- Mijn thermostaat geeft niets weer op de display. Wat nu?
- Mijn ketel doet het wel met verwarming, maar bij warm water valt hij steeds uit. Wat nu?
- Mijn verwarming doet het wel, maar mijn vloerverwarming maar heel matig. Wat nu?
- Hoe snel word ik geholpen bij een storing?
- Komt er bij storing ook ‘s avonds een monteur langs?
- De installatie moet vaak bijgevuld worden. Wat is er aan de hand?
- Mijn radiatoren in de kamer zijn koud. Wat nu?
- Ik hoor veel lawaai in de radiatoren en/of leiding. Wat nu?
- Ik krijg geen warm water uit mijn thermostaatkraan in de douche. Wat nu?
- Ik ruik gas bij de CV-ketel. Wat moet ik doen?